Friday 16 November 2012

CEriTA SEkarANG

hokey mmg da lame x potpet2 kat sini
bz lah u.... bole pcaye ke? mestilah... i bz u know (bz lah sgtkan)..
btw, once kiter da lame x menulis... akward taw... ibarat mcm dah lama x makan nasik, mesti rase lemah + mkn pun mcm lembab je ( yg 2 tipu sbb ak pasal mkn bukan jenis mcm 2, slagi boleh n mampu ak tetap telan je). yelah x biase dah mkn nasik.. asyik dok p kfc mkn KFC ZINGER DOUBLE DOWN : masin x hengat (-___-")


skarang ni hidup aku seperti lalang yg kesane ke mari. dgn kata lain aku ikut je jadual hidup aku mcm biasa. pegi kelas. balik kelas. makan. tidur. fbying. mendownload yg ntah hape2. BLAJAR? tngu da nk exm lagi brape hari baru aku terkapai kapai carik nota yg bterabur dkat mane ntah. baru kecek kawan2 yg ade soklan tutor or exam. yup itu mmg aku. (ak mmg spesis stadi last minit) so siape yg x suke sile jgn kwn dgn aku. sbb ak pn x mnx korang kawan dgn ak. (hamboi, belagak no). tapi seriesly aku mmg begitu.


laki no 1 aku skarang ialah daebak. hari2 mmg x jemu ak nak tatap wajah die. balik kelas pn nk tahu ape hadiah baru yg die nk tunjukkan dkat ak. nmpaknye allkpop da jadik second dah. apatah lagi nara dan kosmo. oh tidak sila marah aku skarang. masih x bole terima hakikat ak adalah sebahagian kpopers.

walauapapun, kshope masih dlm ingatan hokey even aku bukan hicom. its oklah at least cedok ilmu cket. ko ingt senang ke buat bisnes? mane ade orang terus bukak company segedabak besar. blaja bia dari bawah ok. nice.

last skali, hargailah orang sekeliling kita yang banyak dah bantu kita even sekecil virus pn. mari bersama sama mendoakan mereka yg ditimpa ujian supaya dipermudahkan segala urusan..bye.

No comments: