Sunday 18 November 2012








yg pasal master 2 komfem 100.1% ak stuju. next sentences mmg tekene segedabak dkat muke. tapi tetap ade beza. ak x 'wrestling' mane pun. malahan siap golek2 atas katil. maksudnya ak rase fasa aku skarang ialah aku sgt 'relax' dgn kehidupan aku skarang sehinggakan dulu aku yg merupakan spesis yg takot dgn exam dah jadik xde perasaan mane. kronik 2. mcm cntohnye hari esok bersamaan 19/11/2012, ade midterm ekonomi pertanian kot! oh my goodnesssss... phew~~
tapi aku masih bermalas malasan.oh tidak. dan skarang menunjukkan 1.52 a.m. dan masih mengupdate blog. nice. tapi betul lah harrison ford ckp ni. 'thats what life is like'. kdg2 kite experience byk kali kot satu2 prkare yg same dlm hidup. tapi tindakan kau tetap same. ade brubah pun siket je. stress kau pun pd bnde n masalh yg same pn pernah. is it beautiful n amazing right? punyelah beautiful sampai nk exam esok pn ak x stress langsung. haish. dah nk smbung stadi. bye!_!

No comments: